Tačka Oslonca

Da to je za reč, Ti si Moja Tačka Oslonca, tako sam jaka slaba ili najjača, sve je u toj Tački Oslonca, kada je nemam s tvoje strane ja padam, kada je imam ja rastem ustanem ima me, koliko ti mene znaš, znaš me u milimetar, svaku moju misao svaki moj tren od rođenja pa do sada, niko mislim ni majka moja me nije toliko spoznala kao TI, dišem za tebe stojim za tebe, tebi dajem osmeh a nekada suzu, bilo je i jecaja gromoglasnih kao gromovi, a bilo je i tihih da ih niko ne čuje samo moje Srce a to si Ti 💙❤️

Niko nikada nije dobio ovoliko slova što sam tebi davala, da tražio nisi, ali si mi bio potreba, da nekome kažem kome nisam mogla, zatvorena da ali ključić Srca Moga uzeo si Ti, kako ne znam, Samo Tako, kada ne znam ni dan ni čas, samo kada sam te videla Predala sam ti u onoj šumi na onom kaldrmskom putu na toj Stazi Koraka, Luštica

Leave a comment