Ovo moram da zapišem

Ovo moram da zapišem

Koliko je Bog moćan i oni koji su na nebu univerzum telepatija i povezanost umova

Oni čuju sve oni vide sve

Kako ti utičeš na mene

“Duhom a Sve ostalo vidi Bog”

Ovo mi je svaki put kad ne mogu više

Meni Trebaš TI

Toliko sam bila željna Vescamka, da nekada ne znam šta bi drugo nego sa se molim, onda kažem

Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka

Milion puta u secundi i minuti skrštenih ruku i šćućurena kao da sam uz njega

Kažem juče sinoć
Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka
Molim te Bože daj mi Vescamaka

Tatice pošalji mi Vescamka
Tatice pošalji mi Vescamka
Tatice pošalji mi Vescamka
Tatice pošalji mi Vescamka

Tako u Molitvi uzmem telefon da vidim Vescamka da vidim minute i sekunde

I odjednooooom odjednoooom odjednom

Pojavi mi se Njegova Slika u porukama a nema poruke Njegova slika Njegova slika

Poruka poslata juče a nemaaa poruka ja je juče nisam videla nisam videla I Njegova slika Njegova kao poruka

Kako Kako Kako Kako je to moguće kakoooo

Ne treba da se pitam znam

Bog sve vidi a Tatica moj kao uvek sve mi da

I tako je ta slika stajals sat vremena i sama se izgubila nema više te slike sat vremena je stajala poruka i sada je nema nestala je sama

Slika a kao poruka a piše nema poruka samo slika

Bog sve vidi I sve zana a moj tatica mi je dao da vidim Vescamak da mi kaže da misli na mene da je tu i da me voli

A Vescamko je tu on zna kada mi treba zna kada mi treba zna kada ne mogu više

Vescamkooooooo

Leave a comment